Sağlık ve denge

Periodontal Hastalık Tedavisi

Periodontal hastalık, dişlerin etrafındaki dokuları (diş etleri, kemik, bağ) etkileyen kronik dejeneratif bir hastalıktır. Periodontal hastalık tedavisi, hastalığın nedenlerini ortadan kaldırmayı ve evrimini durdurmayı amaçlamaktadır.

Sağlık ve denge

Hastalık stabilize edildikten sonra, çeşitli rekonstrüktif prosedürler yoluyla hasarı düzeltmeye odaklanılacaktır.

Nedenleri

Periodontal hastalığın birçok nedeni olabilir. Bakteriler hastalığın merkezinde yer alsa da, bir dizi farklı faktör hastalığı daha da kötüleştirebilir. Bu faktörler genetik, alışkanlık (sigara, kötü hijyen, kötü beslenme alışkanlıkları) veya diş (enfeksiyonlu kökler, kötü diş işleri vb.) Olabilir. Hastalığın evresine bağlı olarak aşağıdaki belirtilerden biri veya birkaçı ortaya çıkabilir: diş eti iltihabı (diş etlerinin iltihabı ve kanaması), kötü tat ve ağız kokusu, hareketli dişler, dişeti çekilmeleri.

Sistemik yaklaşım

Her zaman sorunun nedenini teşhis edeceğiz ve hastalığa neden olan tüm faktörleri ortadan kaldıracağız. Bu, yaşam tarzı değişiklikleri önermeyi, ısırık sorunlarını dengelemeyi, dişleri yeniden tedavi etmeyi veya umutsuz dişleri çekmeyi içerebilir. Bundan sonra, yumuşak doku greftleri, diş implantları ve ciddi vakalarda suni seramik diş etlerinin bir kombinasyonu ile hastalıkta kaybedilenleri geri kazanmak için rekonstrüktif bir aşamaya giriyoruz.

Uzun ömür ve öngörülebilirlik

Tahmin edilebilirlik planlamadan gelir. Bilgisayarlı tomografi ve disiplinler arası dijital tedavi planlaması gibi dijital teknoloji, nedenleri doğru bir şekilde belirlememize ve uzun süreli sonuçlar için en etkili tedavi seçeneklerini seçmemize olanak tanır.

Minimal invaziv felsefe

Her tedavi planı, mevcut biyolojiye saygı duymayı ve korumayı ve minimum prosedür miktarı ile istenen sonucu elde etmeyi amaçlayan minimal invaziv bir felsefede, her vaka için spesifik ayrıntılar ve zorluklar için özel olarak hazırlanmıştır.

Beyazlatma dişlerimi etkiler mi?

Profesyonel beyazlatma diş bütünlüğünüzü etkilemez.

Acı veriyor mu?

İşlem ağrısızdır. Bazı hastaların işlemden sonra 24 saat hafif bir hassasiyeti vardır.

Sonuç ne kadar sürer?

Diyet alışkanlıklarına bağlı olarak 2 ila 5 yıl arasında herhangi bir yerde. Optimal bir sonuç için, hijyen, 6 aylık düzenli kontroller,  sigara içmek ve güçlü pigmentli içecekleri(aşırı kahve, kırmızı şarap) azaltmanızı öneririz.

Kronları, kaplamaları veya kompozitleri beyazlatabilir misiniz?

Hayır. Yalnızca doğal dişler beyazlatılabilir. Birçok restorasyonun olduğu durumlar için, kaplamalar daha parlak dişler için daha iyi bir alternatiftir.

Site içerisinde bulunan bilgiler bilgilendirmek içindir, bu bilgilendirme kesinlikle hekimin hastasını tıbbi amaçla muayene etmesi veya tanı koyması yerine geçmez.

Merkez Adres: Konutkent Mahallesi 2967. Sk. No :10 Çankaya/Ankara
Merkez Telefon: +90 (312) 236 0137

Eryaman Adres: Göksu Mah. Ertuğrulbey Cad. Meydan Eryaman Center, D:A-27, 06820 Etimesgut/Ankara
Eryaman Telefon: +90 (312) 502 5029

Bizi takip edebilirsiniz

Copyright 2021 © Fordent Diş Kliniği. Tüm Hakları Saklıdır.

Copyright 2024 © Fordent Diş Kliniği. Tüm Hakları Saklıdır.